Korisnik je promjenu vlasništva dužan prijaviti u roku od 15 dana u slučaju promjene vlasnika nekretnine ( domaćinstva, gospodarstva) ili davanja u najam, što mora potvrditi dostavljanjem dokumentacije:

  • Kupoprodajni ugovor
  • Ugovor o darivanju
  • Ugovor o najmu
  • Neki drugi dokument iz kojeg je vidljiva promjena vlasništva, kopiju računa ili broj vodomjera, kako bi se moglo provjeriti jesu li podmirena sva dugovanja

Dokumentacija se može predati osobno ili e-mailom.

Cijenu vode i odvodnje plaćaju svi korisnici građevina ili građevinskog zemljišta priključeni na objekte i uređaje komunalne infrastrukture.

Elementi cijene vodoopskrbe: varijabilni dio, fiksni dio, naknada za korištenje voda, naknada za zaštitu voda, naknada za razvoj.

  • Varijabilni dio cijene vode (kn/m3) je obračun po količinskom utrošku vode
  • Fiksni dio cijene je (kn/mjesečno) je mjesečni paušal po vodomjeru ili računu
  • Naknada za korištenje i naknada za zaštitu voda predstavljaju prihod Hrvatskih voda, a Komunalno Duga Resa d.o.o. ih obračunava i prosljeđuje sredstva Hrvatskim vodama prema Zakonu o financiranju vodnog gospodarstva.
  • Naknada za razvoj je prihod isporučitelja vodne usluge (Komunalno Duga Resa d.o.o.) a donosi je predstavničko tijelo jedinice lokalne samouprave. To su sredstva korištena za sufinanciranje i sudjelovanje u razvojnim projektima gradnje komunalnih vodnih građevina našeg javnog vodoopskrbnog sustava.

Elementi cijene odvodnje: varijabilni dio, fiksni dio, provod kroz južni kolektor, naknada za razvoj odvodnje

  • Varijabilni dio cijene odvodnje (kn/m3) je obračun sakupljanja otpadnih voda izjednačenih sa količinom isporučene vode.
  • Fiksni dio cijene je (kn/mjesečno) je mjesečni paušal po računu
  • Provod kroz južni kolektor je dio cijene koja se obračunava (kn/m3) sukladno cjeniku iste usluge koju pruža Vodovod i kanalizacija Karlovac.
  • Naknada za razvoj je prihod isporučitelja vodne usluge (Komunalno Duga Resa d.o.o.) a donosi je predstavničko tijelo jedinice lokalne samouprave. To su sredstva korištena za sufinanciranje i sudjelovanje u razvojnim projektima gradnje komunalnih vodnih građevina našeg javnog sustava odvodnje.

Tko određuje cijenu javne vodoopskrbe i odvodnje ?

Na prijedlog cijene trgovačkog društva Komunalno Duga Resa d.o.o., temeljem čl. 207. Zakona o vodama (NN 153/09) i čl. 3.-6. Uredbe o najnižoj osnovnoj cijeni vodnih usluga i vrsti troškova koje cijena vodnih usluga pokriva (NN 112/10) Gradonačelnik grada Duge Rese donosi ODLUKU o prethodnoj suglasnosti na cijene vodnih usluga koje pruža Komunalno Duga Resa d.o.o. Cijene naših usluga se nalaze na našim web stranicama pod kategorijom korisnici.

Potrošnja vode mjeri se protočnim vodomjerom. Obračun potrošene vode utvrđuje se očitavanjem vodomjera, koje se za stambene jedinice provodi jednom godišnje, dok se za gospodarske subjekte očitavanje vrši mjesečno. Stambenim jedinicama (domaćinstvima) se, na temelju razlike očitanih kubnih metara tekuće godine i prethodnog očitavanja, ispostavlja račun za utrošenu vodu. Budući da se mjesečni obračun temelji na pretpostavljenim količinama vode iz prethodne godine, može doći do razlike koja se poravnava završnim obračunom početkom sljedeće godine. Gospodarskim subjektima (pravnim osobama) računi se ispostavljaju s izmijenjenim varijabilnim dijelom cijene sukladno mjesečnom očitavanju količine isporučene vode. Prigovore na ispostavljene račune korisnici mogu podnijeti u pisanom obliku Komunalnom Duga Resa d.o.o. od primitka istih. Potrošač je dužan vodomjerno okno i vodomjer učiniti dostupnim radnicima Komunalnog poduzeća.

Reklamacija računa može se podnijeti u poslovnoj jedinici Komunalnog Duga Resa d.o.o. (Kolodvorska 1, 47250 Duga Resa), osobno ili putem pošte, na fax: 047/845 117, ili putem kontakt obrasca. Prije podnošenja reklamacije obavezno očitajte stanje na vodomjeru kako bi se mogla izvršiti korekcija obračuna u slučaju da je reklamacija utemeljena.

Izmjenu i baždarenje vodomjera vrši Komunalno Duga Resa d.o.o. prema važećim propisima koji reguliraju baždarenje vodomjera za hladnu vodu. Vodomjer se smatra ispravnim ako mu odstupanja u radu nisu veća od dozvoljenih prema Državnom zavodu za normizaciju i mjeriteljstvo.

U slučaju neispravnosti vodomjera, odnosno ako se utvrdi da su odstupanja u radu vodomjera veća od dozvoljenih po nadležnom tijelu:

  • Troškove umjeravanja vodomjera plaća Komunalno Duga Resa d.o.o.
  • Obračun potrošnje vode ispravlja se prema utvrđenom prosjeku ili nastaloj grešci.

Oštećenje ili kvar na priključku ili vodomjeru potrošač je dužan prijaviti dežurnoj službi u što kraćem roku. Popravak vodovodnog priključka i zamjenu vodomjera obavlja Komunalno Duga Resa d.o.o.

Za popravak vodovodnog priključka nije potrebna dozvola vlasnika građevine, ali je Komunalno dužno vlasnika prethodno obavijestiti, osim ako se ne radi o hitnoj intervenciji.

Potrošač ne smije vršiti nikakve preinake na vodovodnom priključku bez suglasnosti Komunalnog Duga Resa d.o.o.

Vrlo je važno što prije dojaviti uočeni kvar dežurnoj službi (isporučitelju) ili na bilo koji broj poslovne jedinice tijekom radnog vremena, koji se nalaze na našoj kontakt listi. Nakon radnog vremena kvar možete prijaviti na telefon 047/844 280, koji je prespojen na dežurnu službu.

Kvar će biti uklonjen na trošak Komunalnog društva, osim ako kvar nije izazvan radnjama korisnika, u kojem slučaju će se popravak izvršiti na račun korisnika.

Voda iz javnih hidranata služi isključivo za potrebe vatrogasne službe u slučaju gašenja požara. Vatrogasna služba je dužna izvijestiti vodovod u roku od 24 sata nakon gašenja požara.

Komunalno društvo ima pravo, uz najavu, ograničiti ili obustaviti isporuku vode u sljedećim situacijama:

  • radi planiranih radova pregleda i popravaka vodoopskrbnog sustava i mjerno regulacionih uređaja
  • neposredne opasnosti po život i imovinu građana koja bi mogla nastati daljnim korištenjem vode iz vodoopskrbnog sustava
  • ako korisnik ne plaća cijenu za komunalnu uslugu u rokovima i na način utvrđen Pravilnikom o opskrbi vodom
  • ako korisnik namjerno pokvari vodomjer
  • ako korisnik ne poštuje upute i odredbe o racionalnom korištenju vode uslijed više sile
  • ako pri očitavanju vodomjera ili na drugi način, komunalno utvrdi da se zbog neispravnosti unutarnje instalacije gube znatno veće količine vode od dosadašnjeg prosjeka
  • ako korisnik u zadanom roku ne izvrši popravak instalacije
  • ako se korisnik ne pridržava odredbi Ugovora o isporuci vode u kojem su regulirani međusobni odnosi između korisnika i Komunalnog Duga Resa d.o.o.
  • ako korisnik nakon pisanog upozorenja ne izgradi vodomjerno okno neposredno iza regulacijske linije, odnosno ne dovede ga u takvo stanje da se u njemu može vršiti nesmetani rad
  • ako korisnik poduzima radnje koje uzrokuju povećane troškove održavanja vodovodnog priključka ili funkcioniranja vodoopskrbnog sustava
  • ako se "korisnik" samovoljno priključi na vodoopskrbni sustav
  • kod otklanjanja nedostatka ili nepravilnosti na unutarnjoj vodovodnoj instalaciji i uređajima koji mogu prouzrokovati veće štete ili znatnije utjecati na održavanje sanitarnog minimuma
  • ako korisnik dozvoli korištenje vode preko svoje vodovodne instalacije drugim korisnicima
  • u drugim slučajevima koje su regulirane odlukama i pravilnicima, kojim Komunalno Duga Resa d.o.o. propisuje uvjete priključenja na vodne građevine javne vodoopskrbe i isporuke vode

Obračunavanje kamata na zakašnjela plaćanja je zakonska obveza, a način obračuna i visina kamata je također propisano zakonom.

Niste pronašli što ste tražili?

Za sva ostala pitanja, ne ustručavajte se kontaktirati nas. Tu smo da vam pružimo sve potrebne informacije i pomoć.

Kontaktirajte nas